FANDOM

Інтегрована космічна армія (яп. 統合宇宙軍, Tōgō Uchūgun, в скорочені І.К. Армія або І.К.А.) — одна з ключових фракцій «Супервимірна фортеця Макрос». Також І.К.А. згадується в аніме «Супервимірна фортеця Макрос II: Закохані знову».

Інтегрована космічна армія є підрозділом військово-повітряних сил Війська Об'єднаних Націй, хоча вони також можуть виступати у якості військової сили для повітряних і морських воєн, наприклад, як Повітряні сили В.О.Н. чи Військово-морські сили В.О.Н. відповідно.

І.К.А. є однією з організацій, яка представлена в офіційній хронології Макросу. За хронологією Інтегровану космічну армію змінює Нова інтегрована космічна армія.

Опис Редагувати

Організацію було створено після 1999-го року як наступницю Організації Об'єднаних Націй з метою захисту Землі від нападу ворожо налаштованих іншопланетян. Однак у період з 1999 до 2008 року І.К. Армія брала участь у Війнах об'єднання, воюючи проти організації анті-І.К. яка виступала проти формування всесвітнього уряду Організації Об'єднаних Націй. Потому рік І.К. Армія була вимушена узяти участь в подальшій Першій космічній війні, щоб захистити Землю від ворожої позаземної раси під назвою зентраді.[1] На час вторгнення зентраді до складу І.К. Армії відносилися військові бази на Землі, Місяці та Марсі, ескадрильї змінних винищувачів та інші меха, декілька космічних кораблів на орбіті та відремонтований СВФ-1 Макрос на острові Південна Атарія, флагманський корабель І.К. Армії.[2][3]

Історія Редагувати

Примітки і дрібниці Редагувати

  • Англомовний термін «Spacy» (яп. 宇宙軍, Uchū-gun, літ. «Космічне військо» або «Космічна армія») було створено авторами аніме, як словозлиття слова «простір» і суфіксу «-y», яке повинно було бути обов'язково аналогічним до слова «армія» (яп. 陸軍, Rikugun, літ. «наземні війська» або «сухопутна армія») та слова «флот» (яп. 海軍, Kaigun, літ. «морські війська» або «морська армія»). Це слово було згодом використано в науково-популярних медіа за межами франшизи Макрос.

Список літератури та джерел Редагувати

  1. Офіційна хронологія Макрос. Сторінки 54 та 55. Макрос: Ідеальна пам'ять. Довідник. 260 A4 сторінок. Бібліотека Мінорі, Японія. Y2800. 10 жовтня 1983 року.
  2. Меха-дані. Супервимірна фортеця Макрос: Нотатки лайнеру. AnimEigo (21 грудня 2001 року). Отримано 28 квітня 2009 року. «Після того, як таємничий корабель іншопланетного походження приземлився на Землі в 1999-му році, всесвітній консорціум дослідників почав вивчати та переробляти його. Ці зусилля призвели до десятирічної реконструкції корабля, а після його впровадження, як нового флагманського корабля Нової інтегрованої космічної армії.»
  3. Нотатки до символу. Супервимірна фортеця Макрос: Нотатки лайнеру. AnimEigo (21 грудня 2001 року). Отримано 12 травня 2009 року. «Бруно Дж. Ґлобал підвищився до рядів Сил Організації Об'єднаних Націй завдяки своїм досягненням під час Воєн Об'єднання. Він керував кораблями, починаючи від військово-морського підводного човна та космічного руйнівника до нового флагманського корабля І.К.А.: фортеці Макрос